Like Like Like..

Sabtu, 9 Februari 2013

Ya Allah Terima Kasih Kau Makbulkan Doaku..



Alhamdulillah..Dah lama aku tak tulis  entry dalam blog ni.Bukan tak  nak tulis cuma tak ada masa..alhamdulillah pagi ni allah beri sedikit masa untuk aku berkongsi  satu lagi artikel dengan korang..

Korang penah pergi Masjid Kristal tak..??Okay kalau korang dah penah pergi apa perasaan masa tu..??Bagi aku masjid kristal ada lah satu tempat yang cukup menarik.Setiap detik dan saat aku menghayati tempat tu tanpa sebarang bicara.Syukur tak terkata tempat yang selama ni aku ingin pergi dah dua kali aku jejaki..

Aku sampai sana dah waktu Maghrib. Suasana kat sini punya la cantik. Ramai jugak orang time nie. Tengok kereta no plat dari luar. Johor ada, Wilayah Persekutuan ada, Kelantan dan Ore-ore Terengganu sendiri pun datang bersiar-siar.Yang singgah situ biasanya nak solat jer.. Aku solat Maghrib dan tunggu nak solat isyak . Suara Iman kat Masjid nie sedap tau. Alhamdulillah biarpun tak dapat solat maghrib berjemaah tapi solat isyak aku dapat berjemaah..Syukur Syukur Syukur..ya allah..

Alhamdulillah..Doa pertama aku di masjid kristal Allah dah tunaikan. Untuk datang sekali lagi ke masjid kristal.satu tempat yang aku tak terfikir untuk datang buat kali kedua.Aku cuma mampu berdoa untuk datang sekali lagi ke masjid kristal..Tiba2 Di hari jumaat 8/2/13 doa aku dimakbulkan..pada hari yang sama juga aku pergi sekali lagi ke masjid tu..

Dan pada hari yang sama juga aku belajar banyak benda..Antaranya kesabarang dan juga kawal emosi aku ni..Entah lah  pada malam tu ada benda yang buat diri aku jadi bisu seribu bahasa..aku dah rasa benda sebelum tu lagi sebelum aku datang ke terengganu lagi..malam tu benda yang aku rasa betul2 datang dalam diri aku..mungkin Allah nak uji aku..wallahualam

Alhamdulillah..Dalam perjalanan pulang aku dapat kawal kembali emosi aku..betul cakap orang kalau marah baik diam dari terus berbicara..

Maaf Kalau AKU Yang Pok Cik Gunakan Terlalu Kasar..
Salam Ukhwah.. Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Artikel Ini.

Copyright © 2013 http://blogpokcik.blogspot.com